Ik wil alles weten

Washington Times

Pin
Send
Share
Send


Niet te verwarren met The Times.Het druk- en distributiecentrum van De Washington Times

De Washington Times is een Amerikaans dagblad. Het blad, gepubliceerd op 3600 New York Avenue NE, Washington, D.C., behandelt onderwerpen van algemeen belang met een bijzondere nadruk op de Amerikaanse politiek. De slogan is 'America's Newspaper'.

Opgericht op 17 mei 1982 door Unification Church-leider Sun Myung Moon, the Times was tot 2010 in handen van News World Communications, een internationaal mediaconglomeraat dat bij de kerk was aangesloten, waarin Moon en een groep voormalige leidinggevenden het papier kochten. Het is momenteel in handen van gediversifieerd conglomeraat Operations Holdings, een volledige dochteronderneming van de kerk.12

Een van de eerste broadsheets in de Verenigde Staten met kleurenfotografie, De Washington Times dagelijkse editie wordt verspreid over het District of Columbia en delen van Maryland en Virginia. Een wekelijkse tabloideditie gericht op een nationaal publiek wordt ook gepubliceerd.3 Een typisch probleem omvat secties voor wereld- en nationaal nieuws, zaken, politiek, redactioneel en opiniestukken, lokaal nieuws, sport, entertainment en reizen. Periodiek publiceert de krant grote, 30-40 pagina's speciale secties gewijd aan specifieke beleidsonderwerpen, waaronder rapporten en commentaar van verschillende experts over dit onderwerp. Politiek conservatief, De Washington Times biedt een noodzakelijk alternatief voor De Washington Post dat eerder de enige grote krant was die in Washington DC werd gepubliceerd.

Geschiedenis

Beginnings

De Washington Times werd in 1982 opgericht door News World Communications, een internationaal mediaconglomeraat dat verbonden is aan de Unification Church, dat ook kranten bezit in Zuid-Korea, Japan en Zuid-Amerika, evenals het persbureau United Press International.4 Bo Hi Pak, de belangrijkste assistent van de oprichter en leider Sun Myung Moon, was de stichtende president en de stichtende voorzitter van het bestuur.5 Moon vroeg Richard L. Rubenstein, een rabbijn en universiteitsprofessor die over de Holocaust had geschreven, om zitting te nemen in de raad van bestuur.6 De eerste uitgever en uitgever van de krant was James R. Whelan.

Ten tijde van de oprichting van de De Washington Times, Washington had slechts één grote krant, de Washington Post. Massimo Introvigne, in zijn boek uit 2000 De eenmakingskerk, zei dat de Post was 'het meest anti-Unificationistische artikel in de Verenigde Staten' geweest.7 In 2002, tijdens een evenement ter ere van de Times 20-jarig jubileum, Moon zei: "De Washington Times is verantwoordelijk om het Amerikaanse volk te laten weten over God "en"De Washington Times zal het instrument worden om de waarheid over God over de wereld te verspreiden. "8

De Times werd opgericht het jaar na de Washington Star, de Washington Star. Wanneer de Times begon, was het ongebruikelijk bij Amerikaanse broadsheets bij het publiceren van een voorpagina in kleur, samen met voorpagina's in kleur in al zijn secties en kleurelementen overal. Hoewel USA vandaag kleur op dezelfde manier gebruikt, duurde het enkele jaren De Washington Post, De New York Timesen anderen om hetzelfde te doen.

De Washington Times publiceerde oorspronkelijk zijn hoofdartikelen en opiniekolommen in een fysiek gescheiden commentaarsectie, in plaats van aan het einde van de voorste nieuwssectie, zoals gebruikelijk is in Amerikaanse kranten. Het organiseerde televisiecommercials waarin dit feit werd benadrukt. Later werd deze praktijk verlaten (behalve op zondag, toen veel andere kranten, waaronder de Post, doe het ook). De Washington Times gebruikte ook inkt waarvan werd geadverteerd dat het minder waarschijnlijk zou zijn om op de handen van de lezer af te komen dan de Post's. Dit ontwerp en zijn redactionele inhoud trokken "echte invloed" in Washington.9

Containerzakken van De Washington Times krant-

Thuisbezorging van het papier in de lokale omgeving gebeurde in feloranje plastic zakjes, met de woorden "Helderder. Bolder. De Washington Times" en een slogan die verandert.

Wanneer de Times begon het had 125 verslaggevers, 25 procent van hen leden van de Unification Church.10 In 1982 de Post bekritiseerde de Times voor het doden van criticus Scott Sublett's negatieve recensie van de film Inchon, dat ook werd gesponsord door de Unification Church.11

Een voormalig speechschrijver voor president George W. Bush, David Frum, in zijn 2000-boek How We Got Here: The '70s, schreef dat Moon het had verleend Times redactionele onafhankelijkheid.9 Maar sommige voormalige werknemers, waaronder de eerste redacteur en uitgever van de krant, James R. Whelan, hebben erop aangedrongen dat het papier vanaf het begin onder controle van Moon stond. Whelan, wiens contract redactionele autonomie garandeerde, verliet de krant toen de eigenaren weigerden het contract te verlengen en beweerde dat "ik bloed aan mijn handen heb" voor het helpen van Moon om legitimiteit te verwerven.12 Drie jaar later namen redacteurpagina-redacteur William P. Cheshire en vier van zijn medewerkers ontslag en beweerden dat toen, op uitdrukkelijk verzoek van Sang Kook Han, een topfunctionaris van de Unification Church, redacteur Arnaud de Borchgrave redactionele kritiek op politieke repressie in Zuid-Korea.13

De Borchgrave jaar

Na een korte redactie onder Smith Hempstone, Arnaud de Borchgrave, een Amerikaanse journalist met een uitgebreide carrière bij de United Press International en Newsweek werd op 20 maart 1985 benoemd tot uitvoerend redacteur.

Tijdens zijn ambtstermijn maakte de Borchgrave De tijden een must-read voor conservatieven in de hoofdstad van het land. Met name heeft de Borchgrave een inzamelingsactie opgezet voor Nicaraguaanse rebellen en geholpen bij het verkrijgen van informatie die leidde tot nazi-oorlogsmisdadigers.14

Arnaud de Borchgrave gaf de redactionele controle in 1991 op.15

Wesley Pruden redactie

Wesley Pruden werd in 1992 benoemd tot hoofdredacteur van de krant. Onder redactie van Pruden nam de krant een sterk conservatieve houding aan, die leidde tot controverse. 16 Onder Pruden, The Washington Times werd ook genoteerd voor het runnen van een volledige pagina met verhalen over de Amerikaanse burgeroorlog elke zaterdag, de enige dagelijkse krant in het land om dit te doen. Pruden noemde het 'waarschijnlijk onze meest populaire functie' en merkte op dat 'er meer boeken over de burgeroorlog zijn gepubliceerd dan over enig ander Amerikaans onderwerp'. Pruden zei dat "de pagina van de burgeroorlog net zoveel verhalen bevat over het verheerlijken van de Unie als de Confederatie." Kort nadat Pruden met pensioen ging als hoofdredacteur, de Times kondigde aan dat de Civil War-pagina zou worden uitgebreid met dekking voor alle oorlogen in Amerika en zou worden omgedoopt tot "America at War".17

In 1992 de New York Times meldde de Washington Times had slechts een achtste de circulatie van de Post (100.000 tot 800.000) en dat tweederde van zijn abonnees ook geabonneerd zijn op de Post.18 In 1994 de Times introduceerde een wekelijkse nationale editie. Het werd gepubliceerd in een tabloid-formaat en landelijk verspreid.19

President Ronald Reagan zou hebben gelezen De tijden elke dag tijdens zijn ambtstermijn.20 In 1997 zei hij:

Het Amerikaanse volk kent de waarheid. Jij, mijn vrienden bij De Washington Times, hebben het hun verteld. Het was niet altijd populair om te doen. Maar je was een luide en krachtige stem. Net als ik ben je in het begin van het meest gewichtige decennium van de eeuw in Washington aangekomen. Samen rolden we onze mouwen op en gingen aan het werk. En oh, ja, we hebben de Koude Oorlog gewonnen.21

In 1997 de Washington-rapport over zaken in het Midden-Oosten (wat kritisch is over het Amerikaanse en Israëlische beleid), prees het Times (samen met De christelijke wetenschapsmonitor eigendom van de Church of Christ, Scientist) en de Washington Times zuster publicatie The Middle East Times voor wat het hun objectieve en informatieve berichtgeving over de islam en het Midden-Oosten noemde, terwijl ze kritiek hadden op het algemeen pro-Israëlische redactionele beleid van de Times. De Verslag doen van suggereerde dat deze kranten, die eigendom zijn van kerken, minder werden beïnvloed door pro-Israëlische drukkingsgroepen in de Verenigde Staten.22 In 1998 de Egyptische krant Al-Ahram schreef dat de Times het redactionele beleid was 'hevig anti-Arabisch, anti-moslim en pro-Israël'.23

In 2002, De Washington Times publiceerde een verhaal waarin de National Educational Association (NEA), de grootste lerarenvakbond in de natie, werd beschuldigd van het onderwijzen van studenten dat het beleid van de Amerikaanse regering gedeeltelijk de schuld was van de aanslagen op 11 september op het World Trade Center. Deze beschuldiging werd ontkend door de NEA en door liberale commentatoren.24

De Washington Times redactiekamer

In 2002 Washington Post veteraan Ben Bradlee zei: "Ik zie dat ze wat lokale verhalen krijgen die volgens mij het geval zijn Post heeft en had niet moeten hebben. "25 Dante Chinni schreef in de Columbia Journalism Review:

Naast het geven van stem aan verhalen die, zoals Pruden zegt, 'anderen missen', de Times speelt een belangrijke rol in het journalistieke landbouwsysteem van Washington. De krant is een springplank geweest voor jonge verslaggevers om te werken De Wall Street Journal, De New York Times, zelfs de Post. Lorraine Woellert, die werkte bij de Times van 1992 tot 1998, zegt haar ervaring daar haar in staat te stellen direct naar haar huidige baan te springen Werkweek. "Ik kreeg heel snel veel kansen. Ze waardeerden en beloonden talent en eerlijk gezegd was er veel omzet."26

In zijn boek uit 2003 Leugens (en de liegende leugenaars die het hen vertellen): een eerlijke en evenwichtige blik aan de rechterkant, cabaretier, auteur en later Democratische senator Al Franken wijdt een hoofdstuk aan het bekritiseren van de Times nadat uitvoerend redacteur Wesley Pruden het verhaal van een verslaggever herschreef - zonder de verslaggever te weten - over het optreden van Franken op een feest in het Witte Huis. Volgens Franken werd de herschrijving gedaan alsof Franken een negatieve ontvangst had ontvangen, wat volgens hem niet het geval was.27

In 2004 de Washington Post gemeld verschil tussen enkele van de Times personeel en eigendomsrecht over het standpunt van de krant over internationale kwesties, inclusief steun voor de Verenigde Naties.28

Post-Pruden jaar

In januari 2008 ging hoofdredacteur Wesley Pruden met pensioen en begon John F. Solomon als uitvoerend redacteur van de Washington Times. Solomon stond bekend om zijn werk als onderzoeksjournalist voor de Associated Press en de Washington Post. Binnen een maand veranderde het papier een deel van zijn stijlgids om meer aan te passen aan wat mainstream mediagebruik werd. De Washington Times aangekondigd dat het niet langer woorden als "illegale vreemdelingen" en "homoseksueel" zou gebruiken en in de meeste gevallen zou kiezen voor "meer neutrale terminologie" zoals respectievelijk "illegale immigranten" en "homo". De krant besloot ook te stoppen met het gebruik van "Hillary" bij het verwijzen naar senator Hillary Clinton, en het woord "huwelijk" in de uitdrukking "homohuwelijk" zou niet langer tussen aanhalingstekens in de krant verschijnen. Deze beleidswijzigingen trokken kritiek van sommige conservatieven.29 Vooruitzicht magazine schreef de Times ogenschijnlijk politieke matiging van meningsverschillen over de Verenigde Naties en Noord-Korea, en zei: "Het Republikeinse recht verliest misschien zijn meest toegewijde mediabondgenoot."30 Ook dat jaar, de Times gestopt met het publiceren van een zaterdageditie.

Op 30 november 2009, nadat de zoon van Sun Myung Moon, Hyun Jin Moon (ook bekend als Preston), voorzitter werd van het moederbedrijf van papier, de New York Times gemeld dat De Washington Times, ontvangt niet langer geld van de Unification Church en moet mogelijk de publicatie stopzetten of alleen online gaan.31 In december 2009 heeft de Times kondigde aan dat het 40 procent van zijn 370 werknemers zou ontslaan en de abonnementsservice zou stopzetten, in plaats daarvan het papier gratis zou distribueren in sommige delen van Washington, waaronder de regeringsgebouwen. De tijden zei dat het zich zou concentreren op zijn 'kernsterktes', die het identificeerde als 'exclusieve rapportage en diepgaande nationale politieke berichtgeving, bedrijfs- en onderzoeksrapportage, geostrategisch en nationaal veiligheidsnieuws en culturele berichtgeving op basis van traditionele waarden'.32 Op 31 december 2009 kondigde het aan dat het niet langer een full-service krant zou zijn, waardoor de grootstedelijke nieuws- en sportsecties worden geëlimineerd.33

In augustus 2010 werd een deal gesloten om de Times tot een groep nauwer verwant aan de kerk. Hoofdredacteur Sam Dealey zei dat dit een welkome ontwikkeling was onder de Times personeel.34 In maart 2011 heeft de Times kondigde aan dat sommige voormalige stafleden zouden worden aangenomen en dat de krant haar sport-, metro- en levensafdelingen zou terugbrengen.35 In juni 2011, Ed Kelley, voorheen van De Oklahoman, werd aangenomen als redacteur die toezicht houdt op zowel nieuws- als opinie-inhoud.36

In 14 oktober 2012 werd aangekondigd dat Douglas D. M. Joo, een senior executive, president en voorzitter van de Times en aanverwante publicaties die meer dan twee decennia langskwamen.37 Times president Tom McDevitt nam zijn plaats in als voorzitter, en Larry Beasley, ooit senior executive bij de St. Petersburg Times en de Los Angeles Daily News, was aangenomen als nieuwe president en chief executive officer van het bedrijf. Beasley kondigde een nieuwe strategie aan om winstgevendheid te bereiken, gericht op het uitbreiden van digitale publicatiemogelijkheden en het vergroten van een landelijk publiek, terwijl duidelijk werd dat de gedrukte publicatie zou doorgaan.38

In maart 2013 werd aangekondigd dat Herring Networks zou werken met de Washington Times om een ​​nieuw kabelnieuwsnetwerk te creëren dat medio 2013 is begonnen met uitzenden. Het nieuwe netwerk heette One America News (OAN).3940 In juli 2014 heeft OAN zijn nieuws- en productiestudio's verplaatst De Washington Times Gebouw naar de nieuwe locatie op 101 Constitution Avenue NW, op een steenworp afstand van het Capitool. De verhuizing beëindigde de relatie van OAN met De Washington Times.

In juli 2013 keerde voormalig uitvoerend redacteur en onderzoeksjournalist John F. Solomon terug als redacteur en om toezicht te houden op de inhoud, digitale en zakelijke strategieën van de krant. De Times verwierf ook de Washington Guardian, een online nieuwsportaal gecreëerd in 2012 door Solomon en voormalige Associated Press-managers Jim Williams en Brad Kalbfeld.41 In oktober kondigde de krant zijn nieuwe nationale digitale editie aan, speciaal ontworpen voor smartphones en tablets. Naast de Times'print- en online-inhoud, de app bood aanvullende inhoud, zoals exclusieve interviews met nieuwsmakers en een wekelijkse column van conservatieve commentator Michelle Malkin.42

In 2015 begon de krant met het hosten van 'VS-Rusland overspraak', een gezamenlijk initiatief van Times en het Center for the National Interest in de Verenigde Staten en de Kommersant krant en de Valdai Club in Rusland, met een discussie over het buitenlands beleid over de betrekkingen tussen de twee landen.43

Op 16 november 2015 registreerde de website van de krant bijna 4,3 miljoen paginabezoeken, 20 procent hoger dan het bedrijf 44

Kwesties met betrekking tot financiële stabiliteit

De Washington Times had zijn eerste winstgevende jaar in 2015, na 33 jaar gebrek aan winstgevendheid.45

Tegen 2002 was ongeveer $ 1,7 miljard uitgegeven door de Unification Church die de De Washington Times volgens voormalige werknemers.8 In 2002, Columbia Journalism Review suggereerde dat Moon bijna $ 2 miljard aan het geld had uitgegeven Times.26 In 2003, De New Yorker meldde dat een miljard dollar was uitgegeven sinds het begin van de krant, zoals oprichter Sun Myung Moon zelf in een toespraak van 1991 had opgemerkt: "Er is letterlijk negenhonderd miljoen tot een miljard dollar uitgegeven om de Washington Times."46 In 2008 heeft Thomas F. Roeser van de Chicago Daily Observer genoemde wedstrijd van de Times als een factor die beweegt De Washington Post meer naar rechts, en zei dat Moon had aangekondigd dat hij zoveel toekomstige miljarden zal uitgeven als nodig is om de krant concurrerend te houden.47

Op 13 november 2014 De Washington Times President en CEO Larry Beasley kondigde aan dat het op koers lag om winstgevendheid te bereiken.48 Sinds januari 2013 had de krant zijn omzet met een derde verhoogd en de kosten met 37 procent verlaagd. Digitale producten inclusief De tijden website, online video's en e-mailmarketingcampagnes speelden een belangrijke rol in de omzetstijging. De dagelijkse inkomsten uit printadvertenties stegen ook met 58 procent. De tijden werd winstgevend in september 2015 na het aanzienlijk vergroten van zijn digitale publiek, het posten van drie opeenvolgende maanden met meer dan 40 miljoen pageviews en 5 miljoen videoweergaven, op basis van een nationaal platform dat Californië, Texas, New York, Florida en Virginia telt als de vijf grootste staten van lezers. CEO Beasley zei: "Ik ben trots op ons team voor de vastberaden inspanning om hun bedrijf te hervormen tot een digitaal eerste bedrijf dat een gedrukte publicatie kan ondersteunen die nog steeds een enorme invloed heeft in de Beltway."45

Politieke houding

Times dispenser

De politieke inslag van De Washington Times worden vaak beschreven als conservatief.4950 De Washington Post gerapporteerd:

De tijden werd door Moon opgericht om het communisme te bestrijden en een conservatief alternatief te zijn voor wat hij als de liberale neigingen van beschouwde De Washington Post. Sindsdien heeft de krant gevochten om zijn redactionele onafhankelijkheid te bewijzen, in een poging aan te tonen dat het noch een "Moonie-krant" noch een booster van politiek recht is, maar eerder een eerlijke en evenwichtige verslaggever van het nieuws.8

Conservatief commentator Paul Weyrich merkte op:

De Washington Post werd erg arrogant en ze besloten gewoon dat ze zouden bepalen wat nieuws was en wat geen nieuws was en dat ze niet veel dingen zouden behandelen die aan de hand waren. En de Washington Times heeft de gedwongen Post om een ​​heleboel dingen te dekken die ze niet zouden behandelen als de Times bestond niet.51

In 2007, Moeder Jones zei dat de Washington Times was "essentiële lectuur voor politieke nieuwsjunkies" geworden kort na de oprichting en beschreef de krant als een "conservatieve krant met nauwe banden met elke Republikeinse regering sinds Reagan."52

In 2009, De New York Times gerapporteerd:

Met zijn conservatieve redactionele neiging werd de krant ook een cruciaal oefenterrein voor veel opkomende conservatieve journalisten en een must-read voor degenen in de beweging. Een echte who's who van conservatieven - Tony Blankley, Frank J. Gaffney Jr., Larry Kudlow, John Podhoretz en Tony Snow - heeft een exemplaar voor zijn pagina's uitgegeven.32

Notes

  1. ↑ The Washington Times rapporteert eerste winstgevende maand Associated Press, 15 oktober 2015. Ontvangen 31 mei 2017.
  2. ↑ Over ons Operations Holdings, Inc. opgehaald 31 mei 2017.
  3. ↑ Abonneren De Washington Times. Ontvangen 31 mei 2017.
  4. ↑ Sun Myung Moon Paper verschijnt in Washington De New York Times, 18 mei 1982. Ontvangen 31 mei 2017.
  5. ↑ Pak was oprichter van de Washington Times Corporation (1982-1992) en oprichter van de raad van bestuur. Bo Hi Pak, Bijlage B: Korte chronologie van het leven van Dr. Bo Hi Pak, in Messiah: My Testimony to Rev. Sun Myung Moon, Vol I (Lanham, MD: University Press of America, 2000, ISBN 978-0761818151).
  6. ↑ "Rabbi treedt toe tot het bestuur van Moonie Krant", De Palm Beach Post, 21 mei 1978.
  7. ↑ Massimo Introvigne, The Unification Church Studies in Contemporary Religion (Salt Lake City, UT: Signature Books, 2000, ISBN 978-15608514550), 25.
  8. 8.0 8.1 8.2 Frank Ahrens, Moon Speech Raises Old Ghosts als the Times 20 wordt De Washington Post, 23 mei 2002. Ontvangen 31 mei 2017.
  9. 9.0 9.1 David Frum, How We Got Here: The '70s (New York: Basic Books, 2000, ISBN 978-0465041954).
  10. ↑ Elisabeth Bumiller, de hoofdstad van de natie krijgt een nieuwe dagelijkse krant, De Washington Post, 17 mei 1982. Ontvangen 31 mei 2017.
  11. ↑ Lois Romano, "Beoordeling is gedood", De Washington Post, 18 september 1982.
  12. ↑ Susan Rasky, ex-uitgever zegt Moon Church Ran-krant, De New York Times, 23 juli 1984. Ontvangen 31 mei 2017.
  13. ↑ "Vijf aftreden uit Washington Times," De Washington Post, 15 april 1987. Ontvangen 31 mei 2017.
  14. ↑ Sam Roberts, Arnaud de Borchgrave, journalist wiens leven zelf een verhaal was, sterft bij 88 De New York Times, 16 februari 2015. Ontvangen 31 mei 2017.
  15. ↑ Barbara Gamarekian, hoofdredacteur van de Washington Times, neemt ontslag, maar blijft artikelen schrijven De New York Times, 18 mei 1991. Ontvangen 19 juli 2017.
  16. ↑ Mariah Blake, The Washington Times doet een enorme stap achteruit Columbia Journalism Review, 11 februari 2013. Ontvangen 31 mei 2017.
  17. ↑ Aankondiging De Washington Times, 31 mei 2008. Ontvangen 1 juni 2017.
  18. ↑ Alex S. Jones, Washington Times gaat zichzelf opnieuw uitvinden, De New York Times, 27 januari 1992. Ontvangen 1 juni 2017.
  19. ↑ William Glaberson, conservatieve dagelijkse poging om de nationale niche uit te breiden, De New York Times, 27 juni 1994. Ontvangen 1 juni 2017.
  20. ↑ Achter de tijd Eerlijkheid en nauwkeurigheid in rapportage (FAIR), Augustus / september 1987. Ontvangen 1 juni 2017.
  21. ↑ John Gorenfeld, geachte leider Paper Moon The American Prospect, 19 juni 2005. Ontvangen 1 juni 2017.
  22. ↑ Richard H. Curtiss, terwijl het Amerikaanse mediabezit krimpt, Who Covers Islam? Washington-rapport over zaken in het Midden-Oosten, December 1997. Ontvangen 1 juni 2017.
  23. ↑ "The Washington Times is een spreekbuis voor de uiterst conservatieve, niet-betwiste aanhangers van de Likud-regering in Israël. De krant is eigendom van Sun Myung Moon, oorspronkelijk afkomstig uit Noord-Korea en hoofd van de Unification Church, wiens ultra-rechtse neigingen hem maken een klaar bondgenoot voor Netanyahu. Of Netanyahu persoonlijk bekend is met Moon is onduidelijk, hoewel er geen twijfel over bestaat dat hij hechte vriendschappen heeft gesloten met verschillende personeelsleden in The Washington Times, wiens redactionele beleid hevig anti-Arabisch, anti-moslim is en pro-Israël. " Ibrahim Nafie, hetzelfde oude spel Al-Ahram, 12-18 november 1998. Ontvangen 1 juni 2017.
  24. ↑ Cathy Young, een oneerlijke aanval op de vakbond van leraren Boston Globe, 2 september 2002. Ontvangen 1 juni 2017.
  25. ↑ Scott Sherman, Washington 2002: de Washington Post van Donald Graham Columbia Journalism Review, 2002. Ontvangen 1 juni 2017.
  26. 26.0 26.1 Washington 2002: The Other Paper Columbia Journalism Review, 2002. Ontvangen 1 juni 2017.
  27. ↑ Al Franken, Leugens (en de liegende leugenaars die het hen vertellen): een eerlijke en evenwichtige blik aan de rechterkant (Plume, 2004, ISBN 978-0452285217).
  28. ↑ "Insiders zeggen dat de nieuwe lijn van de kerk is dat het met het einde van de Koude Oorlog belangrijk is om internationale organisaties zoals de Verenigde Naties te steunen en campagne te voeren voor wereldvrede en interreligieuze inzichten. Dat standpunt zou lastig zijn voor de harde lijn van de Times hoofdredacteur Wesley Pruden en zijn stal van neoconservatieve columnisten. " David Ignatius, Tension of the Times De Washington Post, 18 juni 2004. Ontvangen 1 juni 2017.
  29. ↑ Washington Times werkt stijlgids bij Salon, 27 februari 2008. Ontvangen 23 juni 2017.
  30. ↑ Nieuws en curiosa, Vooruitzicht, 24 september 2006. Ontvangen 23 juni 2017.
  31. ↑ Ashley Parker, met Tumult bovenaan, Washington Times staat voor onzekerheid, De New York Times, 30 november 2009. Ontvangen 23 juni 2017.
  32. 32.0 32.1 Ashley Parker, Large Staff Cuts aangekondigd tijdens de Washington Times, De New York Times, 2 december 2009. Ontvangen 23 juni 2017.
  33. ↑ Dan Daly, Eulogy voor sport, De Washington Times, 3 januari 2010. Ontvangen 23 juni 2017.
  34. ↑ Deal in Works for The Washington Times, De New York Times, 25 augustus 2010. Ontvangen 23 juni 2017.
  35. ↑ Keach Hagey, Washington Times herlancen maandag. Politiek, 16 maart 2011. Ontvangen 23 juni 2017.
  36. ↑ Jennifer Harper, Ed Kelley benoemd tot nieuwe topredacteur bij The Washington Times. De Washington Times, 10 juni 2011. Ontvangen op 23 juni 2017.
  37. ↑ David R. Sands, Joo-directeur bij Longtime Times, neemt ontslag in Korea De Washington Times, 14 oktober 2012. Ontvangen 24 juni 2017.
  38. ↑ New Times CEO gaat snel over om leiderschapsteam te benoemen, pad naar winstgevendheid De Washington Times, 16 oktober 2012. Ontvangen 24 juni 2017.
  39. ↑ Jennifer Harper, The Washington Times vergroot bereik met kabelnetwerk De Washington Times, 13 maart 2013. Ontvangen 24 juni 2017.
  40. ↑ David Freedlander, One America News Network, nieuw conservatief kabelkanaal, stelt lancering voor Dagelijks beest, 14 maart 2013. Ontvangen 24 juni 2017.
  41. ↑ Solomon keert terug naar leidende inhoud, bedrijfsstrategieën bij The Washington Times De Washington Times, 8 juli 2013. Ontvangen 25 juni 2017.
  42. ↑ Times lanceert zijn National Digital Edition-app De Washington Times, 31 oktober 2013. Ontvangen 24 juni 2017.
  43. ↑ Overspraak VS-Rusland De Washington Times. Ontvangen 24 juni 2017.
  44. ↑ Jennifer Harper, Chris Dolan benoemd tot uitvoerend redacteur bij The Washington Times De Washington Times, 24 november 2015. Ontvangen 24 juni 2017.
  45. 45.0 45.1 Jennifer Harper, Washington Times bereikt winst na 33 jaar, $ 1 miljard aan verliezen Wastijden, 14 oktober 2015. Ontvangen 24 juni 2017.
  46. ↑ Zon Myung Moon, onze missie tijdens de tijd van wereldtransitie Belvedere, Tarrytown, NY, 23 december 1991. Ontvangen op 24 juni 2017.
  47. ↑ Thomas Roeser, How the Liberal Media Stonewalled the Edwards Story Chicago Daily Observer, 18 augustus 2008. Ontvangen 24 juni 2017.
  48. ↑ Jennifer Harper, ommekeer! Washington Times was klaar om de eerste winst in de 32-jarige geschiedenis te boeken De Washington Times, 13 november 2014. Ontvangen 24 juni 2017.
  49. ↑ Mimi Hall, Bush, assistenten verbeteren de toegang tot conservatieve media USA vandaag, 22 maart 2001. Ontvangen 19 juli 2017.
  50. ↑ William Glaberson, The Media Business; Conservatieve dagelijkse probeert om nationale niche uit te breiden De New York Times, 27 juni 1994. Ontvangen 19 juli 2017.
  51. ↑ Frontline: The Resurrection Of Reverend Moon 21 januari 1992. Teruggevonden op 19 juli 2017.
  52. ↑ James Ridgeway, Bush Sr. om Rev. Sun Myung Moon-Again te vieren Moeder Jones, 29 april 2007. Ontvangen 19 juli 2017.

Referenties

  • Franken, Al. Leugens (en de liegende leugenaars die het hen vertellen): een eerlijke en evenwichtige blik aan de rechterkant. Plume, 2004. ISBN 978-0452285217
  • Frum, David. How We Got Here: The 1970s: The Decade That You Modern Life (for Better or Worse). Basic Books, 2000. ISBN 978-0465041954
  • Gorenfeld, John. Bad Moon Rising: How Reverend Moon creëerde de Washington Times, verleidde het religieuze recht en bouwde een Amerikaans koninkrijk. Sausalito, CA: Polipoint Press, 2008. ISBN 978-0979482236
  • Introvigne, Massimo. The Unification Church: Studies in Contemporary Religion. Signature Books, 2000. ISBN 978-1560851455
  • Maan, zon Myung. Als een vredelievende wereldburger. Washington DC: The Washington Times Foundation, 2010. ISBN 978-0615393773
  • Pak, Bo Hallo. Messiah: My Testimony to Rev. Sun Myung Moon, Vol. 1. University Press of America, 2000. ISBN 978-0761818151
  • Pruden, Wesley. Angst en afkeer van de Potomac Tweede jaarlijkse Distinguished Journalist Lecture, The Heritage Foundation, 15 augustus 2002. Ontvangen op 10 mei 2017.

Externe links

Alle links opgehaald op 20 juli 2017.

  • Officiële website
  • Washington Times Media Bias Fact Check
  • Bedrijfsoverzicht van The Washington Times, LLC Bloomberg

Pin
Send
Share
Send